اینم ترولا

خب دیگه ترولا تموم شد

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

شیــــدا
ساعت14:43---20 شهريور 1394
khkhkhkhkhkh like

Miss Niloofar
ساعت21:36---8 خرداد 1394
وِبــلآگـتـ خعلیــ قشنــگـ و بآحآلــه
امیدوآرمـ همیشهـ موفق بـآشیــــ
پاسخ:me30


::atieh::
ساعت20:03---12 فروردين 1394
سلام میشه تبادل لینک کنیم میخوام اشناشیم خوشحال میشم بیای وبموببینی ونظربدی خبرم کن

m.
ساعت23:54---9 اسفند 1393
u esm vaqet natalie??
پاسخ:اره


farzane
ساعت11:21---7 اسفند 1393
مثل همیشه پرفکتیی
پاسخ:me30 عجیجم


m.
ساعت1:22---3 اسفند 1393
che ajab ....az in vara???

مگنولیا
ساعت14:15---1 اسفند 1393
خخخخخخخخخخخخخ
خیلی باحال بود
پاسخ:me30 :*


atefeh
ساعت19:04---25 بهمن 1393
خوآهر ڪوچڪم از من پرسيد:

پنج وآرونـہ چـہ معنا دارد؟

من بـہ تندے گفتم ، اين سؤآل است ڪـہ ميپرسے؟

پنج وارونـہ بے معناست ،

خواهر ڪوچڪ من سآڪت ماند ؛

ديدم از گوشه ے چشمش نم اشڪے پيدآست...

بغلش ڪردم و آرام گرفت

او بـہ آرامے گفت : ڪـہ چرآ بی معناست؟؟

من ڪـہ در همهمـہ ے داغ سؤآلش بودم

از دلم ترسيدم...

من ڪـہ معصوميت بغض صدايش ديدم

بـہ خودم ميگفتم : اگر او هم يڪ روز وآرد بازے اين عشق شود ،

مثل من قهوه ے تلخ عآشقے خوآهد خورد...

مآت و مبهوت فقط ميگفتم : بـہ خدآ بے معناست...

پنج وآرونـہ غلط هآ دارد ؛

تو همآن پنج دبستانت را بنويس...


atefeh
ساعت21:23---23 بهمن 1393
تخريب مي ڪنم آنچه را ڪه نمي توانم باب ميلم بسازم ...

لزومي نـכارכ مـטּ هماني باشم ڪه تو فڪر مي ڪني

مـטּ هماني ام ڪه حتي فڪرش را هم نمي تواني بڪني ...

زانو نمي زنم، حتي اگر سقف آسماטּ ، ڪوتاهتر از قـכ مـטּ باشـכ !

زانو نمي زنم، حتي اگر تمام مرכم כنيا روي زانوهايشاטּ راه برونـכ !

مـטּ زانو نمي زنم ... כرگير مـטּ نشو ...

مـטּ مسئول حرفها و رفتارهايم هستم

اما مسئول برכاشت شما از آنها نيستم !!!


atefeh
ساعت21:22---23 بهمن 1393
تو دُنـــــــیآی مًجــــآزی شـــآیــــــــد

فــــرنْـــدآت ~ کآمـــنـــــــتآت ~ لايکـــآت ~ عٍـــشــقــــآت~

ازْ مآ بیــــشْــــــــــتًر بـــآشـــه

أمـــآ یــــــــــــــــآدت بـــآشـــــه

نٍتٍـــــت قَّــــــــــــــطع بٍــــــشّــه

هیچــــــــــی نیــســـتی مًّـــشتی هیچـــــــــــی..


atefeh
ساعت21:21---23 بهمن 1393
کنــارت هستند ؛ تا کـــی !؟

تا وقتـــی کـہ بـہ تو احتــیاج دارند …

از پیشــت میروند یک روز ؛ کدام روز ؟

وقتی کســی جایت آمد …

دوستت دارند ؛ تا چـہ موقع !؟

تا موقعی کـہ کسی دیگر را برای دوســت داشـتن پیــدا کنـند ….

میگویــند :

عاشــقت هســتند برای همیشـہ نـہ ……

فقط تا وقتی کـہ نوبت بــــــازی با تو تمام بشود !
و این است بازی باهــم بودن ..


atefeh
ساعت14:44---22 بهمن 1393
اپم اگه خواستی سر بزن

ava
ساعت14:59---19 بهمن 1393
من تورو میکشم ناتالی....میکشمممممممت
پاسخ:اخه چلا :(


kitty
ساعت19:07---17 بهمن 1393
Apam

الیس
ساعت12:47---16 بهمن 1393
خخخخخخخخخخ خیلی باحال بودن
پاسخ:me30 ajijam


ترانه
ساعت17:39---13 بهمن 1393
مرسی که به وبم سر زدید
پاسخ: خواهش عجیجم


نسترن
ساعت16:34---13 بهمن 1393
خخخخخخخخخخ

paniz
ساعت16:33---13 بهمن 1393
مثله همیشه عالی بود


kitty
ساعت17:03---12 بهمن 1393
Apam

kitty
ساعت20:21---10 بهمن 1393
قالب جدید مبارک عزیزم
پاسخ:میسی عزیزم :*


atefeh
ساعت20:08---9 بهمن 1393
عاشقانه بـــــــا مــــــــטּ بـــــــاش

عــــــــــــ♥ـــــــــشق

فـــــقط ڪنار هم بوכטּ نـــــیست

فـــــقط حرف عاشقانه نیـــست

فـــــقط ظاهر نیـــــــست

عــــاشق ڪه باشے

حـــتے اگر نباشم

تـــــــــو

عاشقـــــــانــــه بــــــامنــــے

عــــ♥ـــشــــق یعنـــے

مــــــטּ و تـــــــــــو

ماوراے تمام فاصــــــله ها


atefeh
ساعت20:08---9 بهمن 1393
عالىـ ــــ بود
پاسخ:me30 عجبولوی من :*


atefeh
ساعت20:07---9 بهمن 1393
مرخصے نـכارכ

حتے وقت استراحت نـכارכ

حقوق و مزایا نـכارכ

بیمه نـכارכ

ترفیع و پست و مقام نـכارכ

استعفا یا اخراج شـכטּ نـכارכ

بازنشستگے و از ڪار افتاכگے هم نـכارכ

با ایـטּ حال כوست כاشتنی‌ تریـטּ شغل כنیاست

عاشق تو بوכטּ


atefeh
ساعت20:06---9 بهمن 1393
عادتـــ کرده ام::

به ایـنکه هــمــیــشه

در بحران هــای زندگــی ام::

خــودم هوای خــودم را داشته باشم::

در شـــبــــ های بیخــوابی::

خــودم برای خــودم لالایی بخــوانم ...

وقتی بغض میــکنم...

خودم...خــودم را در آغــوش بگــیرم

و دلــداری بدهــم::

مــیــبــینــــــــــــــی::<b r />
تــنهـایی...

با هـمــه ی دردی کـه دارد::

مـرا " مــرد " بار آورده::

آنـقدر که با همـه ی " نامردیها "..

"مـردانه " به خــودم تکیه میــــــکنم


يسنا
ساعت12:40---9 بهمن 1393
سلام عزيزدلممممم
مث هميشهههه عالي بود کلا با پستات حال ميکنم نفسي!! ميسي ميسي ک خبر دادي گلممم
بوووووس
پاسخ:میسی عجقه خوجملم :)


kitty
ساعت16:07---8 بهمن 1393


عالى بودن عجقمممممممممممم
پاسخ:me30


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 8 بهمن 1393برچسب:,

] [ 14:56 ] [ natalie ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه